Pages

Anak Soleh Ummi & Abi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 23, 2009

A Break

Assalamualaikum wbt.


Letih, risau, stress dan bermacam-macam perasaan bercampur menjadi satu. Saya tahu, semua pun begitu. Final exam hanya 2 bulan sahaja jaraknya dari sekarang. Practical exam, 2 minggu dari sekarang. Mujur, semalam sepulangnya saya dari Cairo atas urusan tertentu, sahabat serumah memaklumkan bahawa practial exam ditangguhkan. Syukur Alhamdulillah..saya sedikit lega. Sekurang-kurangnya saya ada 5 hari extra.

Demi sebuah cita2 murni


Rasa seperti sekejap sahaja masa berlalu. Rasa seperti baru sahaja pulang dari bercuti di Malaysia. Rasa seperti baru sahaja mengenal subjek Pharma, Patho, Microb dan Parasit. Rasa seperti baru sahaja menikmati suhu musm sejuk. Betul, rasa seperti semua perkara baru sahaja berlaku. Saya kini rupa-rupanya sudah berada di hujung tahun 3 pengajian. Tak sabar rasanya menunggu September. Bergelar pelajar tahun 4 dan melangkah ke hospital. Semoga Allah permudahkan segalanya. Pulang ke Malaysia? Saya masih belum buat keputusan. Biarlah masa dan rezeki yang menentukan.


Rumah selangor



Cairo yang sibuk

Semalam, usai selesai berurusan di Rumah Selangor, saya bersama sahabat saya menziarahi kakak kami yang baru sahaja melahirkan seorang bayi comel dan montel Aisyah Humaira lebih kurang dua bulan yang lalu. Tahniah kepada kakak. Semoga Aisyah Humaira membesar dengan sihat,bijak dan solehah (^_^) .Sempat bergambar dengan si tembam itu.




Si montel Aisya Humaira

N/B : Post ini sekadar mengisi waktu rehat. Kembali berjuang 2 minit selepas mengepost entry ini.

0 comments: