Pages

Anak Soleh Ummi & Abi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 21, 2011

LIFE II

Assalamualaikum wbt.Justify Full



Saya bukan menjemput kerana saya adalah Timbalan Pengarah program ini. Saya bukan juga menjemput kerana saya mahu program ini dijayakan kerana saya dan kawan-kawan berkerja keras untuk program ini.

TETAPI

Saya menjemput kerana saya seorang Muslim and I do care about another Muslims.

Saya tidak mahu kita semua terus tenggelam dalam dunia Jahiliyyah Moden ini hanya kerana kita tidak tahu tentang kebenaran hakikatnya.

Ianya jelas, dan kita tidak perlu ragu-ragu dengan perkara yang jelas. Dan untuk penjelasan tersebut, you have to , you must to, attend this programme.

Ada juga slot menerangkan cara bagaimana untuk mendidik jiwa dan ruh kita. You won't get it at our univesity school of medicine. But it doesn't mean you won't get it anywhere else. We 'll help to show you the way.

Even if you are not our target group (semester 4 Manchester), you are always welcomed. Come with no doubt! Ajak kawan-kawan sekali pun boleh :)

Untuk adik-adik Semester 2, you turn will be on 27th June. Do come okay!


click here

0 comments: