Pages

Anak Soleh Ummi & Abi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 30, 2009

P.U.T.E.R.I '06 : the best batch to clique with

Assalamualaikum wbt.


Manisnya ukhuwwah kerana Allah. Manisnya ukhuwwah pabila hati-hati dipaut bersama oleh rasa keimanan dan diikat dengan simpulan kasih sayang. Semuanya di atas izin dan rahmat Allah Azza Wajalla apabila kami sekali lagi berjaya duduk bersama mengukuhkan ikatan-ikatan hati kami dalam menagih cinta Rabbi melalui Qiam Batch kali ke-3 sesi 09/10. Semoga usaha-usaha kita ini menjadi pemberat timbangan mizan hasanah di akhirat kelak.

Dan Alhamdulillah dengan rasminya kami telah sepakat memilih : P.U.T.E.R.I '06 - the best batch to clique with untuk menjadi nama rasmi puteri2 batch kami.




Semoga kami dapat menjadi batu-batu berharga yang turut sama mengukuhkan binaan dan menyokong antara satu sama lain. InsyaAllah.














"Sesungguhnya Allah mencintai orang-orang yang berperang di jalan-Nya dalam barisan yang teratur, mereka seakan-akan seperti suatu bangunan yang tersusun kukuh" (As-Saff : 4)

Daripada Abu Musa al-Asyari r.a, Nabi S.A.W bersabda : " Sesungguhnya seorang mukmin kepada mukmin yang lain seperti satu binaan. Sebahagiannya menyokong sebahagian yang lain" (H.R Bukhari & Muslim)



0 comments: